  • Data: 2010-06-05 21:19:29
    Temat: Re: Perełka
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Wyłowiłem ją na forum wp:
    >
    > Post ztytułowany "Najleprzy premier". A treść to:
    >
    > "Pan Donald Tusk to najzdolniejszy premier w wolnej Polsce. Dowodem tego

    > jego przemówienia pełne energii i wody, która zalewa obecnie nasz kraj, a
    > czarę przelewa każda kropelka jego POtu POwstała z wielkiego wysiłku tego
    > pracowitego człowieka. POzdr."
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/opinie.html?wid=12337627&kat
    =1342&title=Specjalna-
    > pomoc-rzadu-dla-najwiekszych-ofiar-powodzi&sort=1&oi
    d=18905598

    > Uśmiałem się do łez.
    >
    > to jest sztuka posługiwania się ironią.
    >
    > pozdrawiam
    > kc

    Aha, przypomniało mi się. Pamięć już nie ta , rozumiecie.

    Dwa lata temu (apogeum POpularności) moja córka broniła pracę magisterską.
    Promotor komunikował się z nią za pomocą maili (nowoczesność nastała,
    rozumiecie), no może raczej ona z nim

    Każdy mail był podpisany:

    POzdrawiam

    dr....

    To odnośnie tych literek w pierwszym moim wątku. Obrażacie się teraz za to?

    kc