  • Data: 2010-06-06 08:59:09
    Temat: Re: Perełka
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hufit0$675$1@news.onet.pl...

    | Użytkownik "Barbara"
    |

    | Szkoda mi komentować te bzdury co tu w zacietrzewieniu powypisywałaś.
    | Zgrabnie przekrecajac słowa i pisząc nielogiczne zdania.
    | Skąd znamy ten styl...

    no cóż - nielogiczności możesz zacytować !
    a co takiego przekręciłam?

    | BTW sprawdź dokładnie ojca i dziadka, pod każdym względem (broniłaś PZPR
    | więc...), bo jak coś nie gra to tu jeden kolo powiedział co by chciał z
    | takimi, ich dziećmi i wnukami zrobić.

    proszę o cytat mojej obrony PZPR!!!!

    | Ale to Twój świat, Twoja pogięta bajka Basiu, wiec przyjmiesz to z radosnym
    | śpiewem na ustach, dla dobra i szczęśliwości ogólnej.

    ?????????????????

    | A co powiesz o Magdalence?
    | Jakoś nikt nie chce odpowiedzieć na to pytanie, nie wiedzieć czemu.
    | Jak zwykle podwójna moralność kalego.

    Kali - to imię

    a mam powiedzieć o Magdalence?
    czego oczekujesz?

    Niestety, ale nic mądrego nie mam do powiedzenia, a raczej nie dożyję czasów,
    ,kiedy będą dostępne dokumenty, czyli materiały źródłowe na podstawie których
    można dokonywać ocen.
    Barbara