  • Data: 2005-04-05 15:51:45
    Temat: Re: Piątek
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Nowicki napisał:

    > To ja będę pierwszy - czytam twoje posty w tym wątku, mimo że nie
    > sprawia mi to żadnej przyjemności.

    To dlaczego czytasz? Sadze, ze dlatego, ze nie chcesz sobie odpuscic
    czytania niektorych rzeczy, zeby nie stracic czegos byc moze istotnego.
    Masz satysfakcje, ze przeczytales wszystko i wszystko wiesz. Nawet,
    jesli przeczytales rzeczy, ktorych sobie nie cenisz. Ale to mniej
    nieprzyjemne niz niepewnosc, ze a nuz cos ciekawego tam bylo, a Ty to
    opusciles. Zaspokoiles ciekawosc i pozbyles sie niepewnosci. Jestes
    zadowolony. Odczuwasz przyjemnosc.

    OK. Znajdowanie przyjemnosci w rzeczach zdecydowanie na pierwszy rzut
    oka nieprzyjemnych wymaga jednak interakcji, zadawania pytan i
    odpowiadania na nie. Chodzi o poznanie motywacji i poglebiona analize.
    To jest trudne do zrobienia w usnecie. Tym bardziej, ze taka rozmowa
    wymaga dobrej woli obu stron, otwartosci i zaufania.

    Bartol