  • Data: 2015-03-17 19:06:15
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-17 o 18:20, Liwiusz pisze:

    > Zatem wybierz bank, który taką opcję oferuje, albo korzystaj tylko w
    > oddziale. Proste.

    Żaden nie oferuje, a co do kwestii korzystania w oddziale... Zwykle
    refleksja przychodzi PO... Ci klienci sądzili, że są bezpieczni. Tak,
    jak ludzie wpłacający w Amber Gold... nagle im rachunki wyczyszczono.
    Efekt dokładnie ten sam. Marcin P. siedzi, a jakoś odpowiedzialnych po
    stronie banków brak ;-)

    --
    Pozdrawiam