eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPierwsza karta KKRe: Pierwsza karta KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.germany.com!news.tu-darmstadt.de!newsfeed.freenet.de!newsfee
    d01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e9eb4n$5oh$1@inews.gazeta.pl> <e9fbsj$ctm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e9gat8$kqm$1@inews.gazeta.pl> <e9gblq$dnj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e9h06r$66r$1@nemesis.news.tpi.pl> <e9isrl$dqq$1@inews.gazeta.pl>
    <e9q471$ld7$1@news.dialog.net.pl>
    <23adb$44c33fe4$540ae0de$11650@news.chello.pl>
    <e9vgtv$33f$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Pierwsza karta KK
    Date: Sun, 23 Jul 2006 12:42:47 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <bf8de$44c35211$540ae0de$14848@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 35
    NNTP-Posting-Host: 84.10.224.222 (84.10.224.222)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Jul 2006 12:40:17 +0200
    X-Trace: bf8de44c35211f1af457b14848
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:391559
    [ ukryj nagłówki ]

    "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> wrote in message
    news:e9vgtv$33f$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Co ciekawe nie znalazłem takowego zapisu w Regulaminie np. mBanku... A co
    do
    > rozliczenia transakcji bez fizycznej obecności karty zasugerowałem się
    > artykułem http://www.kartyonline.pl/arty.php?id=198
    >

    Jest to inaczej sformulowane
    10
    Użytkownik karty wyraża zgodę na dokonanie transakcji poprzez:

    1.. złożenie na dowodzie dokonania transakcji podpisu - w punktach
    handlowo-usługowych i oddziałach banków,
    2.. wprowadzenie numeru PIN - w bankomatach oraz niektórych punktach
    handlowo-usługowych i oddziałach banków,
    3.. podanie numeru karty oraz daty jej ważności i opcjonalnie kodu CVV2 -
    w przypadku zamówień pocztowych, telefonicznych i internetowych z
    zastrzeżeniem postanowień ust. 9 pkt. 2
    Art. 28.6 Ustawy mowi
    O ile umowa o kartę płatniczą przewiduje taką możliwość, posiadacza
    obciążają operacje dokonane na odległość, mimo iż karta płatnicza została
    wykorzystana bez fizycznego przedstawienia.

    IMHO zapis w regulaminie kart WBK mial na celu strorzenie takiej mozliwosci
    (fakt, ze jego kontrukcja moze nie byc zbyt jasna dla klienta). Nie odbiera
    on klientowi mozliwosci zareklamowania transakcji, a oznacza tylko, ze
    transakcje takie obciazaja rachunek karty i zostana wymienione na wyciagu.
    Klient ma zagwarantowane ustawowo prawo do zlozenia reklamacji (bank musi na
    to dac co najmniej 14 dni od otrzymania wyciagu), a ta nie moze byc
    automatycznie odrzucona ze wzgledu na typ transakcji.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1