  • Data: 2008-03-17 16:41:58
    Temat: Re: Piętnuję mbank za wpłatomaty
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Mar 2008 03:57:48 +0100, p47 wrote:

    > No i co z tego!!! Skoro mBank stworzył bankomaty, zachwala je to POWINNY
    > funkcjonować!! A jesli tak często sa wyłaczone, jak to ma miejsce obecnie
    > (przynajmniej w Warszawie!!) to jest to jednak kompromitacja dla banku.

    Tylko, że tutaj chyby wszyscy wiedzą, że wpłatomaty mBanku to generalnie
    porażka, tak samo jak system system transakcyjny Polbanku, kolejki w
    oddziałach w PKO BP czy inne. Wielokrotnie było to już napiętnowane na
    grupie i skutku żadnego nie ma.

    Dlatego też jedyna konstruktywna rada w takim przypadku to "zmień bank".

    > Wkurzyła mnie taka manipulancka obrona ewidentnej nieudolności mBanku i
    > jego lekceważenia klientów!!

    Wszyscy każą mu pójść do konkurencji i zrezygnować z mBanku a Ty to
    traktujesz jako obronę mBanku?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki