    From: akala <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pko bp i Mastercard
    Date: Wed, 20 Dec 2006 23:01:37 +0100

    Dnia Wed, 20 Dec 2006 20:47:41 +0100, Waldek napisał(a):

    > Popatrz tu;
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_98/section=indy

    > Właśnie kolega "sumi" wskazał mi ten link i wszystko się zgadza. Ja też
    > miałem MC PKO srebrną i niestety nie miałem obrotów miesięcznych 1200 PLN w
    > 2 roku i zrezygnowałem. (większość bieżących zakupów robi żona) Musiałem
    > zapłacić 59 PLN.
    >
    > Waldek

    nie miałem zamiaru wywoływać ponownej sprzeczki na temat wyższości świąt
    Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy ,ale jak "się nie zna pinu to
    się nie zapłaci", a gdy widziałem ,że panienki przy kasie nic nie obchodzi
    -jaki tam kulfonik postawiłem- pomyśłałem sobie ,że po drugiej stronie
    ulicy jest Mediamarket w którym tą kartą za 3000 zł złodziej by mógł
    zafundować niezły telewizor - to na plecach trochę zimno mi się zrobiło.
    Z tego co panowie piszecie wynika ,że lepiej jednak pozbyć się tego
    "wynalazku" bo ja 1200zł obrotu miesięcznie na tej karcie nie zrobię.
    dziękuję za odpowiedzi.
    akala