  • Data: 2023-08-26 10:35:40
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 25 sierpnia 2023 o 21:36:15 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > O co chodzi z tą cenzurą? Karta, jak kareta.

    W Polsce - w której jest lepiej z racji zacofania.
    Ale świat się na PL nie kończy.
    Czekam na oburzonych, że za granicą blik
    nie działa - choć obstawiam, że w zbliżeniowym jest też
    (a może nawet wyłącznie) funkcja MC.

    Trzeba też pamiętać, że istnieje też świat poza UE
    i np. transmisja danych może kosztować
    5zł za 2*50kB - 50zł/MB, 50 TYSIĘCY za GB.
    A w Albanii widziałem rozmawiających z plaży
    przez "darmowy skype" ;P
    Jedyna nadzieja, że mają w umowie "ograniczenie kredytu",
    dawno temu było.
    W plushu "na kartę" włączyło się samoczynnie
    "ograniczenie roamingu do 250zł".

    Zaś w USA płacisz nawet za ODBIERANE SMS!