  • Data: 2023-08-28 21:24:28
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > A w Albanii widziałem rozmawiających z plaży
    > przez "darmowy skype" ;P
    > Jedyna nadzieja, że mają w umowie "ograniczenie kredytu",
    > dawno temu było.
    > W plushu "na kartę" włączyło się samoczynnie
    > "ograniczenie roamingu do 250zł".

    Oj tam w Albanii ... Tydzień temu wracaliśmy z Arłamowa autkiem
    i poprosiłem żonkę żeby włączyła "janosika" na swoim fonie ;)
    - no i gdzieś na moment musiał ją złapać Ukraiński BTS
    co kosztowało "jedyne" 136 zł :/
    Za chwile dostała sms ze wykorzystano 40% limitu roamingu - tylko że już
    było po ptokach..

    Pozdro