  • Data: 2023-08-28 13:27:41
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chamstwo nadające się do UOKiK jest takie, że jest to jakąś mikroskopijną czcionką na
    wywieszce cenowej 2,5 metra albo 50 cm nad
    ziemią i że przy kasie nawet jak aktywujesz aplikację (np. QRCodem w czytniku) to Cię
    w ogóle nie pytają (bo liczą na jeleni), czy
    aktywowałeś kupon (a pytają, czy masz aplikację, czyli pytania nauczeni).

    -----
    > Pytam dlaczego-pani odpowiada że aby była cena 50 zł to muszę mieć aplikację i
    aktywny kupon (i nie więcej jak trzy deski na jeden
    > kupon mogę kupić)
    > Idiotyzm do kwadratu- deski do sracza na kupony.
    > Ale trudno zapłaciłem te 70zl bo za 20 zł nie będę się bawił w aktywowanie jakiś
    aplikacji i klikanie kuponów