  • Data: 2023-09-05 18:13:17
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Sep 2023 10:38:24 +0200, Dąbrowski wrote:

    > Zapłacone za napój kartą IKA w Szwajcarii 1,60 CHF - IKA zaksięgował
    > jako 1,68 EUR. W IKA nie mam konta w CHF.
    > W czasie 1,5 miesięcznej podróży rowerem przez Niemcy, Holandię, Belgię
    > i Francję wszędzie płaciłem kartą IKA. Bez problemów.

    Ale to jak rozumiem euro-euro, bez przewalutowania.
    To musi byc dobrze ... sprawdzic, czy nie DCC, sprawdzic czy nie ma
    prowizji za płatnosci zagraniczne :-P

    Te prowizje to dla mnie zagadka.
    Takie wysokie koszty przewalutowania bank ma?
    Czy tylko tak chce zarobić?
    To czemu promuje karty wielowalutowe?

    J.