  • Data: 2009-04-05 18:30:42
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 kwiecień 2009 20:26
    (autor Marcin Wasilewski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <grat44$agm$1@news.task.gda.pl>):

    > A myślisz, że sms-y bank ma za darmo?

    Ale taniej.

    > Większość banków za kolejny sms
    > m-cu (po przekroczeniu darmowej puli) każe sobie płacić po kilkadziesiąt
    > groszy.

    Bo chcą zarobić, esesman dla zwykłej ludności jest tańszy. Więc dla masówki
    tym bardziej. A mBank do tego jest operatorem komórkowym, więc w ogólności
    jeszcze taniej.

    > Co powiesz gdy mBank za jakiś czas też tak zacznie robić?

    Nie wiem. Zależy jaka ta pula będzie i jaka kwota. Jak na razie mBank jest
    najtańszy, i to znacznie, ze wszystkich banków, jakie oglądałem. Więc nawet
    jak dodadzą opłaty jakieś, nadal ma szanse być najtańszy. W takim inteligo
    z 10zł miesięcznie bym musiał płacić za to, co mam za darmo w mBanku, więc
    wiesz...

    --
    Tristan