eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK przy niedziałającym terminalu.Re: Płatność KK przy niedziałającym terminalu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: nod <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność KK przy niedziałającym terminalu.
    Date: Mon, 31 Jan 2005 17:12:02 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <ctllmt$fct$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl> <ctkp8u$anm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <41fe0273$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.141.252
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1107188254 15773 80.51.141.252 (31 Jan 2005 16:17:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Jan 2005 16:17:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <41fe0273$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335243
    [ ukryj nagłówki ]











    jezeli obsluga punktu potrafi poslugiwac sie telefonem i jej sie chce
    (chęć
    jest ważniejza od umiejętności) - to zazwyczaj moze zadzwonic do centrum
    autoryzacji i dokonac autoryzacji telefonicznej, kod ten wraz z nr karty
    wklepuja do terminala i dostaje sie "zwykly" wydruk z tranzakcji, na
    stacji
    bp bylem swiadkiem takiej autoryzacji plaskiej karty (ale nie wiem jaki to
    byl typ-bo nie pytalem)



    Masz 100% racji, identyczne informacje uzyskałem w Polcardzie. Można tak
    zautoryzować wszystkie karty wypukłe i część płaskich.

    pzd
    Jarek23


    z własnego doświadczenia wiem, że można uznać za cud dodzwonienie się
    do CardPoint'u (terminale z BZ WBK) kiedy padną im terminale i nie jest
    możliwa akceptacja kart; po uzyskaniu połączenia automat komunikuje, że
    "przepraszamy, w tej chwili nie jest możliwe połączenie z konsultantem,
    prosimy zadzwonić póżniej, po czym się rozłącza"; poza tym płaskich
    kart nie można autoryzować głosowo !!!

    pozdr
    nod


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1