eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność blik i możliwość anulowania transakcji?Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!news-out.
    netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
    xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
    References: <5...@g...com>
    <s79q1s$18in$1@gioia.aioe.org>
    <6098e3cd$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <609944bb$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <6099acc1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <609a4f65$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <609ae7c5$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <60a18003$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <60a2bfa5$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 20 May 2021 15:57:42 +0200
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    Cancel-Lock: sha1:nN0ffNfsRBsMvn7PvNtYEON7fls=
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.187.100.13
    X-Trace: 1621519062 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 549 195.187.100.13:57284
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2132
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657198
    [ ukryj nagłówki ]

    Zdzichu500 <n...@n...org> writes:

    >> No to co. Przecież tu nie chodzi o kodeks karny.
    >
    > Oczekujesz, że płacąc kartą (albo czymkolwiek innym) będziesz
    > zabezpieczony przed dowolnymi wymysłami rządzących? Odważnie.

    A co to ma do rzeczy? Coś podobnego sugerowałem?

    Dla przypomnienia, moja uwaga dotyczyła:

    > Ale to jest zupełnie inna sytuacja niż z oszustem. Przecież to rządy
    > zabroniły latać więc wina linii jest tu raczej żadna.

    I to ma się dokładnie nijak do winy, natomiast odpowiedzialność
    sprzedawcy za niezrealizowaną usługę nie wymaga stwierdzenia
    czyjejkolwiek winy. Jeśli jednak linia poniosła bezprawną szkodę, to
    może wystąpić z regresem czy co tam chce.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1