  • Data: 2021-05-20 13:10:07
    Temat: Re: Płatność blik i możliwość anulowania transakcji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 20 maja 2021 o 12:41:55 UTC+2 Olin napisał(a):

    > Mogły, ale Iwan Denisowicz miał pecha i dodatkowy dzień odsiadki.
    > Życie w Ojczyźnie Światowego Proletariatu generalnie nie było łatwe.

    I tak miał szczęście, że te 10 lat miało coś wspólnego z życie - mogło być to takie
    "10 lat bez prawa do korespondencji" jakie dostali ci z Katynia...
    Ale żeby nie było tak smutno, należy rozważyć też przypadek Szwejka i jego "Trzy dni
    verschävft, bydlę skretyniałe" po zakończeniu budziejowickiej anabasis - gdy koniec
    kary wypadał akurat wtedy, gdy jechał pociągiem w wagonie aresztanckim i zdecydowanie
    przekroczył tym zagadnieniem możliwości kaprala - dowódcy eskorty ;>

    > Skarbówka walczyła z problemem prawie 5 lat, czyli jeden dzień stanowi
    > ~0.055% różnicy, zatem to jest znakomita dokładność. Spróbuj z taką
    > dokładnością zmierzyć długość łóżka, na którym śpisz.

    Strachy z przeszłości wyciągasz i "rachunek błędu" z podstaw elektroniki i pomiarów?
    Oj, ciężka to była słotna jesień i zima... 3,5 miałem ;>
    Ale akurat z łóżkiem nie trafiłeś - ma ok. 2000m - a 5 lat to 1825-1827 dni.
    Więc podana dokładność to jednak ~0,11% - a mierząc łóżko nawet szkolną linijką błąd
    masz jako "połowę najmniejszej działki", czyli 0,5 mm - czyli 0,025% ;P