  • Data: 2009-03-08 20:00:20
    Temat: Re: Platnosc karta, a okazywanie ID ze zdjeciem
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 15:45, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > E tam... Jak lecę do Hameryki to zawsze mam ze sobą lodówkę turystyczną,
    > bo korzystam z niej potem w samochodzie w czasie pobytu. Podczas podróży
    > lotniczej lodówka robi po prostu za dodatkową walizkę, a mam w niej
    > ubrania, kosmetyki i takie tam... Absolutnie zawsze jestem zatrzymywany
    > do kontroli, bo hamerykańscy celnicy są święcie przekonani, że jak ktoś
    > przemyca żywność, to z pewnością robi to w wielkiej widocznej z drugiego
    > końca terminala lodówce turystycznej...
    >
    > Ba, ostatnio się "podzieliliśmy" na dwie grupy - tj. ja przechodziłem
> [...]

    A latasz moze bezposrednio z Polski, lotami "kielbasiano-pierogowymi"
    Warszawa/Krakow - Chicago/NY? :)
    Znajomi mowili, ze na lotnisku sa kontenery na zarekwirowana
    zywnosc. :) Wiec to moze dlatego tacy wyczuleni?

    Mnie - dlugowolosego - trzepano po przylocie z Amsterdamu. Wiec sam
    sie podkladalem. :)

    Aha, polecam metode, ktora sam stosuje od lat. Juz czekajac na bagaz
    przybierasz wyglad: "I'm tired, busy and in a rush. Get the get the
    f**k out of my way" a potem brniesz do stanowiska celnikow. Nie
    rozgladasz sie wokol! Dziala! :)