    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą "na podpis"
    Date: Sun, 6 Sep 2009 10:19:54 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 5 Sep 2009 16:48:07 +0200, nszoczi napisał(a):
    > Jeśli masz kartę na podpis to oddaj mi ją na godzinę a może wtedy zrozumiesz
    > o czym piszę!!!
    > Albo lepiej, niech ktos CI zeskanuje kartę... W końcu mam wrażenie, że
    > reklamacje to sama przyjemność, bo wszystko odbywa się w bardzo krótkim
    > czasie łącznie z ewentualnym zwrotem pieniędzy oczywiście...

    Nie potrafisz zrozumieć, że kradzież karty czy też dokonanie zakupu
    skopiowaną kartą jest równie upierdliwe niezależnie od tego czy ktoś
    sprawdza podpis czy nie? Natomiast czepianie się podpisu jest upierdliwe
    ZAWSZE - ot taka drobna różnica.

    Podpis jest zabezpieczeniem które pozwala udowodnić że to nie właściciel
    karty dokonał płatności - i tyle. Żadna kasjerka nie zweryfikuje w 100% czy
    podpis jest autentyczny, chyba że ma dyplom grafologa i odpowiednio dużo
    czasu na taką zabawę przy każdej transakcji...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944