eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność poprzez dotpayRe: Płatność poprzez dotpay
  • Data: 2012-01-04 12:04:10
    Temat: Re: Płatność poprzez dotpay
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-01-04 11:02, Papkin pisze:
    > Dąbrowski wrote:
    >
    > Czyli moglesc pasc ofiara tego nie do konca zrozumialego dla zwyklego
    > zjadacza chleba komunikatu. Nie jestes sam.
    >
    >> zrobiłem błąd w nazwisku (przestawiłem litery). Czyli to, że sklep
    >> pieniędzy nie dostał jest prawidłowe.
    >
    > Raczej to nie ma znaczenia, nie sadze by to weryfikowali zawsze/w ogole.
    >
    Jak napisałem poprzednio - karta to prepaid. Dokładnie jest to MC
    wydawany przez BRE a firmowany przez lotnictwo.net.pl. Ta karta jest z
    imieniem i nazwiskiem. Przy zakupie tej karty podaje się tylko te dane,
    bez adresu. Oczywiście nikt tego nie weryfikuje, więc można sobie
    zażyczyć aby na karcie było napisane Pszczółka Maja :-)
    Strony dotpay.pl i Polcard wymagają aby oprócz numeru karty i daty jej
    ważności podać także pełne dane adresowe właściciela. Wpisywałem imię i
    nazwisko takie jak na karcie a adres fikcyjny i przechodziło. Teraz
    dodatkowo był błąd w nazwisku.

    >> Ale mam pytanie, jaka jest w tej transakcji rola serwisu dotpay.pl?
    >> Serwis ten przecież potwierdził mi prawidłowość transakcji i taki jej
    >> wynik przekazał do sklepu.
    >
    > Jak potwierdzil, czy dotpay wyslal ci mail? Polcard czyli de facto
    > bramka do placenia kartami, nigdy nic nie potwierdza chyba ze jakis blad
    > typu zly numer karty.
    >
    Nie, mam jedynie wydruk strony dotpay.pl z komunikatem, że płatność
    przebiegła poprawnie. Jest tam też informacja, że za chwilę dostanę
    e-mail z potwierdzeniem i że konto zostanie obciążone. Podobny komunikat
    pojawił się na stronie sklepu. E-maila nie dostałem ani z dotpay ani ze
    sklepu. Poprzednio, gdy transakcja przebiegła prawidłowo dostawałem
    e-maile. Dziś sprawdziłem rozliczenie karty i kwota transakcji jest
    zablokowana, chociaż samej transakcji nie ma jeszcze na wykazie. W
    sklepie pieniądze nadal się nie pojawiły. Napiszę reklamację i zobaczę
    co odpowiedzą.

    >
    > Na spokojnie sprawdz jakie masz dowody, strona polcardu nic nie mowi
    > pamietajcie o tym.

    Dowodami są jedynie wydruki stron dotpay.pl i sklepu z komunikatami o
    poprawnym przebiegu płatności. Są tam też oczywiście numery transakcji w
    dotpay.pl i w sklepie. Kwota to tylko 9 zł, więc do sądu nie pójdę, ale
    może coś poprawią w swoim systemie płatności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1