eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność poprzez dotpayRe: Płatność poprzez dotpay
  • Data: 2012-01-04 15:50:27
    Temat: Re: Płatność poprzez dotpay
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Papkin <s...@s...net> wrote on 2012-01-04_15:49
    > uwaga, uzupelniam swoje informacje o dotpay.
    >
    > W moim systemie wlasnie probowalem placic karta, dotpay wymaga
    > podania kupy informacji o posiadczu karty co jest WQRW__CE to po
    > pierwsze (platnosci.pl wymagaja tylko imienia i nazwiska, maila)
    > bo musisz tracic czas na tej paskudnej stronie dotpay.pl, doszla
    > opcja podania kraju (kiedys nie bylo). Ile zbednej roboty,
    > konkurent jak wyzej nie kaze podawac u siebie NIC, wszystko
    > dostaje ze strony sklepu/wlasciciela serwisu i jeden zbedny krok
    > mniej!
    >
    > Jak juz sie z tego formularza wykaraskam i przejde na polcard i tu
    > uwaga - jest odnowiony wyglad, nadal taki sobie ale lata swietlne
    > do przodu od tego co bylo (takze errata do mojego poprzedniego
    > posta). W dotpay podaje imie i nazwisko posiadacza karty, te dane
    > nie sa widoczne w polcard (za to ulica itp sa!) dlaczego brak
    > przekazania tych danych z dotpay do polcard? Moze "nie da sie".

    Istotnie - nie da się, z powodów poniżej :-)
    >
    > Czy nadal (bo widze ze zmienili wyglad, jak wyzej) mamia ludzi ze
    > mniej wiecej "transakcja przebiegla poprawnie/pozytywnie, wynik
    > transakcji zostal przekazny do sklepu" tego nie sprawdzalem, jak
    > ktos bedzie placil to niech zwroci na to uwage.
    >
    > Podtrzymuje kiepska obsluge sprzedawcy przez dotpay i rozne bledy
    > w systemie ktore dostrzeglem, nie czuje sie pewnie ale system mam
    > z historycznych wzgledow i nadal go uzywam choc w bardzo malym
    > stopniu.

    No to ja uzupełnię tym jak było (bo nie wiem jak teraz) w Citi:

    Po podaniu danych karty w platnosci.pl itd. pojawiała się strona
    Citi dla 3dsecure. Po wpisaniu poprawnego kodu 3DS informowano, że
    dane się zgadzają, następnie w platnosci.pl, że transakcja
    zakończyła się poprawnie, po czym w sklepie, że wszystko jest w
    porządku.
    Na koniec pieniądze nie docierały. Po zbadaniu - był błąd w
    okresie ważności karty.
    Dwar razy tłumaczyłem, że to jest coś źle z 3DS, bo w momencie gdy
    podam przysłany kod Citi ma wszystkie dane, więc wie, że jest źle.
    Zwalanie na innych...

    Ostatecznie - po reklamacjach - stwierdzili, że mogą mi wyłączyć
    3DS. I teraz oczywiście wszystko śmiga.

    Opisane przypadki świadczą o poziomie projektantów z banków (a
    pewnie i Polcardu) - co oni zaprojektują, to biedny koder wklepie,
    no i pojawiają się kolejne durnoty...

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1