eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność poprzez dotpayRe: Płatność poprzez dotpay
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność poprzez dotpay
    Date: Wed, 04 Jan 2012 16:50:27 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 52
    Message-ID: <je1se5$860$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <4f0388be$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f0423b9$1@news.home.net.pl>
    <4f0440b8$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f0447d5$0$1198$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f0466f8$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1325692165 8384 194.8.46.11 (4 Jan 2012 15:49:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jan 2012 15:49:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <4f0466f8$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:565094
    [ ukryj nagłówki ]

    Papkin <s...@s...net> wrote on 2012-01-04_15:49
    > uwaga, uzupelniam swoje informacje o dotpay.
    >
    > W moim systemie wlasnie probowalem placic karta, dotpay wymaga
    > podania kupy informacji o posiadczu karty co jest WQRW__CE to po
    > pierwsze (platnosci.pl wymagaja tylko imienia i nazwiska, maila)
    > bo musisz tracic czas na tej paskudnej stronie dotpay.pl, doszla
    > opcja podania kraju (kiedys nie bylo). Ile zbednej roboty,
    > konkurent jak wyzej nie kaze podawac u siebie NIC, wszystko
    > dostaje ze strony sklepu/wlasciciela serwisu i jeden zbedny krok
    > mniej!
    >
    > Jak juz sie z tego formularza wykaraskam i przejde na polcard i tu
    > uwaga - jest odnowiony wyglad, nadal taki sobie ale lata swietlne
    > do przodu od tego co bylo (takze errata do mojego poprzedniego
    > posta). W dotpay podaje imie i nazwisko posiadacza karty, te dane
    > nie sa widoczne w polcard (za to ulica itp sa!) dlaczego brak
    > przekazania tych danych z dotpay do polcard? Moze "nie da sie".

    Istotnie - nie da się, z powodów poniżej :-)
    >
    > Czy nadal (bo widze ze zmienili wyglad, jak wyzej) mamia ludzi ze
    > mniej wiecej "transakcja przebiegla poprawnie/pozytywnie, wynik
    > transakcji zostal przekazny do sklepu" tego nie sprawdzalem, jak
    > ktos bedzie placil to niech zwroci na to uwage.
    >
    > Podtrzymuje kiepska obsluge sprzedawcy przez dotpay i rozne bledy
    > w systemie ktore dostrzeglem, nie czuje sie pewnie ale system mam
    > z historycznych wzgledow i nadal go uzywam choc w bardzo malym
    > stopniu.

    No to ja uzupełnię tym jak było (bo nie wiem jak teraz) w Citi:

    Po podaniu danych karty w platnosci.pl itd. pojawiała się strona
    Citi dla 3dsecure. Po wpisaniu poprawnego kodu 3DS informowano, że
    dane się zgadzają, następnie w platnosci.pl, że transakcja
    zakończyła się poprawnie, po czym w sklepie, że wszystko jest w
    porządku.
    Na koniec pieniądze nie docierały. Po zbadaniu - był błąd w
    okresie ważności karty.
    Dwar razy tłumaczyłem, że to jest coś źle z 3DS, bo w momencie gdy
    podam przysłany kod Citi ma wszystkie dane, więc wie, że jest źle.
    Zwalanie na innych...

    Ostatecznie - po reklamacjach - stwierdzili, że mogą mi wyłączyć
    3DS. I teraz oczywiście wszystko śmiga.

    Opisane przypadki świadczą o poziomie projektantów z banków (a
    pewnie i Polcardu) - co oni zaprojektują, to biedny koder wklepie,
    no i pojawiają się kolejne durnoty...

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1