eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlatnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają środków przez kilka dni) !Re: Platnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają ś rodków przez kilka dni) !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: primo voto <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Platnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają ś rodków przez kilka dni)
    !
    Date: Wed, 7 Nov 2007 22:45:20 +0000 (UTC)
    Organization: Your Company
    Lines: 37
    Message-ID: <fgtf60$ab1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fgt08t$16nn$1@main.viknet.pl> <fgt5k8$ng1$1@inews.gazeta.pl>
    <fgt8mc$1hbi$1@main.viknet.pl>
    NNTP-Posting-Host: echo931.server4you.de
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1194475520 10593 85.25.141.60 (7 Nov 2007 22:45:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Nov 2007 22:45:20 +0000 (UTC)
    X-User: nothingbutnews
    User-Agent: Xnews/5.04.25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:429670
    [ ukryj nagłówki ]

    "Leszek" <b...@s...pl> wrote in news:fgt8mc$1hbi$1@main.viknet.pl:


    > Ostatni piątek to 2.11 - godz. 20:49
    > Bank to BPH
    > Informacja o zawaleniu pochodzi bezpośrednio od "platności" - po
    > sprawdzeniu transakcji po numerze. Dodam, ?e nie wyciąga?bym tego na
    > forum, gdyby zwrócili pieniądze - jak telefonicznie obiecali. Teraz si?
    > po prostu na nich wściek?em - za podwójne zawalenie sprawy. Obiecali to
    > zrobic o 14-tej. Mają konto w BPH, wi?c w ka?dej chwili mogli zwróci?
    > pieniądze w czasie rzeczywistym. Olali to. Mogli naprawi? to bez
    > krzyku - by?bym sk?onny uwierzy?, ?e mogli coś d?ugo r?cznie robi?.
    > Jesli jednak otwierają spraw? ("przebieg" transakcji sprawdzano podczas
    > rozmowy), obiecują zaraz zwróci? i tego nie robią, to sami si?
    > prosili...

    Kaske dostaniesz pewnie jutro (zlecony po 14) - maja konta w kilku bankach, ale
    przelew przyjdzie Ci z glownego (OIDP Bre SA). Po prostu zeby nie robic burdelu
    pozostale konta sluza tylko do przyjmowania wplat.

    Nie pamietam jak wygladaja szybkie platnosci w BPH, ale MTransfer byl wywolywany
    przez url z odpowiednimi parametrami. Uzytkownik mogl dowolnie (takze przez
    przypadek lub w wyniku bledu) zmienic parametr opis i jezeli pozostale dane (id
    uslugi, data) byly ok to taki mtransfer szedl ze zmienionym opisem. Potem taki
    przelew lezal sobie na koncie, bo system nie mogl go zmatchowac i czekal, az ktos
    sie nim zajmie (zazwyczaj dopiero jak skontaktowal sie platnik). Moze bylo tak u
    Ciebie - zobacz na tytul przelewu w historii. W zaprzyjaznionym sklepie byla taka
    sytuacja ze dwa razy. Moze sie zmienilo, bo cwiczylem to juz z rok albo dluzej
    temu.

    Trzeba przyznac, ze 4 dni na odpowiedz to troche dlugo (z drugiej strony tylko 2
    robocze). Firmy korzystajace z platnosci traktuja lepiej :) Dobrze, ze maja
    telefon - tam zawsze udawalo sie zalatwic od reki.

    good luck z odzyskaniem kasy

    -p

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1