eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlatnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają środków przez kilka dni) !Re: Platnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają ś rodków przez kilka dni) !
    From: "Leszek" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Platnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają ś rodków przez kilka dni)
    !
    Date: Thu, 8 Nov 2007 07:35:07 +0100

    primo voto wrote:
    > "Leszek" <> wrote in news:fgt8mc$1hbi$1@main.viknet.pl:
    >
    > Nie pamietam jak wygladaja szybkie platnosci w BPH, ale MTransfer byl
    > wywolywany przez url z odpowiednimi parametrami. Uzytkownik mogl
    > dowolnie (takze przez przypadek lub w wyniku bledu) zmienic parametr
    > opis i jezeli pozostale dane (id uslugi, data) byly ok to taki
    > mtransfer szedl ze zmienionym opisem. Potem taki przelew lezal sobie
    > na koncie, bo system nie mogl go zmatchowac i czekal, az ktos sie nim
    > zajmie (zazwyczaj dopiero jak skontaktowal sie platnik). Moze bylo
    > tak u Ciebie - zobacz na tytul przelewu w historii.

    System wszystko zdefiniował - ja jedynie wpisałem hasła. Zdaję sobie
    sprawę, że "tytułem" to ważna część przelewu, zwłaszcza, że jego syntax
    jest charakterystyczny - numer transakcji jest wyróżniony i łatwy to
    znalezienia w ciągu, np. XX12345678XX.
    Co ciekawsze, dowiedziałem się, że po moich interwencjach i ustaleniach
    dot. rezygnacji - u odbiorcy, platnosci.pl już miały info przy
    przelewie, że transakcja jest anulowana i należy środki zwrócić -
    zapewne jeszcze przed 14 i ostatnią sesją. No, ale przecież wystarczy
    dopóścić do "drobnego opóźnienia" i można powiedzieć klientowi, że to
    wina ustalonych godzin sesji ELIXIRu...

    Tej firmie powinno się zakazać działalności...

    Leszek