eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlatnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają środków przez kilka dni) !Re: Platnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają środków przez kilka dni) !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.v
    iknet.pl!not-for-mail
    From: "Leszek" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Platnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają środków przez kilka dni)
    !
    Date: Wed, 7 Nov 2007 21:51:26 +0100
    Organization: VikNet NEWS Server
    Lines: 30
    Message-ID: <fgt8mc$1hbi$1@main.viknet.pl>
    References: <fgt08t$16nn$1@main.viknet.pl> <fgt5k8$ng1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: solo
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: main.viknet.pl 1194468876 50546 85.219.210.142 (7 Nov 2007 20:54:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...viknet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Nov 2007 20:54:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:429662
    [ ukryj nagłówki ]

    primo voto wrote:
    > "Leszek" <> wrote in news:fgt08t$16nn$1@main.viknet.pl:
    >
    >> Nie ufajcie, ?e realizują transakcje internetowe ONLINE. Nie
    >> ufajcie, ?e W OGÓLE je realizują, bo si? zdziwicie i narazicie
    >> sklepom, w których chcecie zap?aci?. Omijajcie platnosci.pl i PAYU.
    >>
    >> Chcia?em kupi? Kasperski - w piątek. Przed 21.00 wszed?em na stron?
    >> sklepu, zrealizowa?em przelew - przekierowany automatycznie na
    >> platnosci.pl i z powrotrm do sklepu (do 21.00 mia?o by? ONLINE) i
    >> czekam...
    >
    > Pierwsze primo - zanim zaczniesz jechac na platnosci prosimy
    > konkrety. Jaki sklep, jaki bank, jaki dzien tygodnia.

    Kasperskiego obsługuje CBIT/SOFTBUY
    Ostatni piątek to 2.11 - godz. 20:49
    Bank to BPH
    Informacja o zawaleniu pochodzi bezpośrednio od "platności" - po
    sprawdzeniu transakcji po numerze. Dodam, że nie wyciągałbym tego na
    forum, gdyby zwrócili pieniądze - jak telefonicznie obiecali. Teraz się
    po prostu na nich wściekłem - za podwójne zawalenie sprawy. Obiecali to
    zrobic o 14-tej. Mają konto w BPH, więc w każdej chwili mogli zwrócić
    pieniądze w czasie rzeczywistym. Olali to. Mogli naprawić to bez
    krzyku - byłbym skłonny uwierzyć, że mogli coś długo ręcznie robić.
    Jesli jednak otwierają sprawę ("przebieg" transakcji sprawdzano podczas
    rozmowy), obiecują zaraz zwrócić i tego nie robią, to sami się
    prosili...
    L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1