  • Data: 2004-09-06 12:44:59
    Temat: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
    Od: "~wd" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Jednym slowem to co sie na pierwszy rzut oka wydaje rzecza bez sensu - taka
    > nia nie jest.

    Michał - ale mB i Multi to jest to samo tylko inne logo (te same produkty). Te
    nowe oddziały mB wyglądaja podobnie jak Multi. Skoro mB ma byc masowy i tani, to
    niech np. oddzial wygląda jak dyskont (vide eurobank). Po drugie Jaguar mimo
    wszystko wygląda "trochę" inaczej niz Ford :) Heyah tez nie ma większości usług
    etc. Mam dalej wymieniać ?

    > Te banki mialy inne zalozenia. Nie wyszlo, ale potencjal byl duzy, wiec sie
    > dalej go rozwija szukajac sposobu na osiagniecie zyskow.

    Ok - ale oni łapią się wszystkiego co popadnie (i to paru rzeczy na raz). Dla
    mnie to wygląda jak bładzenie we mgle...
    Za chwile wprowadzą jeszcze kolejne opłaty i juz w ogóle bedzie wesoło ;D

    --
    W.