  • Data: 2009-07-02 20:25:43
    Temat: Re: Po co właściwie karta kredytowa?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:
    > To sie zdaza niezbyt czesto, ale dokladnie tak samo jest w przypadku
    > normalnej blokady, ktora nie jest zadnym fraudem. Bank blokuje swoje
    > pieniadze, moze je sobie tak blokowac jak dlugo chce i klient za to nie
    > placi swoja plynnoscia (bank zreszta takze nie).

    Tak ale mi się fraud rozliczył. Gdybym płacił debetówka to by mi się
    rozliczył z mojego rachunku, a więc z moich pieniędzy. A tak rozliczył
    się z przyznanego limitu, po czym limit został zmniejszony o zablokowaną
    kwotę tak, że do czasu rozpatrzenia reklamacji nic nie musiałem płacić.

    > Latwosc jest ta sama (a przynajmniej moze byc, jesli karta nie jest
    > np. plaska). Uwaga o blokadach j.w.

    Owszem ale dostępność takich kart jest mniejsza.

    --
    Mithos