  • Data: 2011-04-06 12:22:42
    Temat: Re: Po owocach ich poznacie
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:2msg9uvqphco$.11sgxm9xcjdu.dlg@40tude.net...

    > No ale oprocz prowizji zabral aktywa. Ale zgodnie z Twoja niezachwiana
    > wiara to byly drobne ;).
    > Proponuje Ci abys oddał dobrowalnie swoje 50 tys w OFE na rzecz SP.
    > Napewna
    > znajda jakas luke ze bedziesz to mogl zrobic.
    > Wiem, wiem, Ty nie masz zadnych 50 tys w OFE, bo to tylko wydruk z
    > komputera, taki Matrix 4.0. Moze nawet ten wydruk nie istnieje a istnieje
    > tylko szczesliwy swiat totusa, gdzie wszystkie ludziki sa młode i
    > niesmiertelne, maja gore zlota w ogrodku i nie musza sie martwic o
> [...]

    nie mam żadnych pieniędzy w OFE

    wpłaciłem tam, ale za te pieniądze OFE wzieło obligi, więc pieniądze wróciły
    do SP
    za reszte kupili akcje, które może wzrosną a może sie zwalą w pi... czego
    nikt nie wie, ani ja ani oni

    i tyle jest tych pieniędzy w OFE
    za tę "pewność" przyszłości skroili sutą prowizję która im teraz powoli
    znika i tu jest pies pogrzebany