eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPocztowy -- dycha w plecy za przelew -- moja solidarnośćRe: Pocztowy -- dycha w plecy za przelew -- moja solidarność
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pocztowy -- dycha w plecy za przelew -- moja solidarność
    Date: Fri, 6 Feb 2009 18:10:53 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <gmhqub$14b$1@news.task.gda.pl>
    References: <gmhnon$52g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-205-4.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1233940235 1163 81.190.205.4 (6 Feb 2009 17:10:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Feb 2009 17:10:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473361
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał w wiadomości news:gmhnon$52g$1@inews.gazeta.pl...
    > Pocztowy -- dycha w plecy za przelew -- moja solidarność
    >
    > Może nieco spóźniona, ale wcześniej nie miałem czasu.
    > Wyrażając solidarność z ,,przelanym na 10 złotych'' -- zabrałem
    > dzisiaj swoje 480 złotych (razem z odsetkami -- 6.34) z Pocztowego.
    >
    > Nie mam teraz czasu na szukanie postu, w którym zapowiadałem
    > tę solidarność, więc piszę w nowym wątku. :)

    Dzięki za wsparcie. :)
    Ale powiedz mi co będzie jak się na wszystkie banki poobrażasz?
    Ja np. w BZWBK też już kilka reklamacji składałem - może przełam się i
    zostaw reklamację w oddziale banku.
    Składałem też reklamację do reklamacji, bo reklamacja zawierała 2 punkty, a
    odpowiedzieli tylko na jeden.
    W każdym bądź razie BZWBK to taki bank, gdzie bez papierka nic nie
    załatwisz.

    Co do pocztowego, to pomimo zapewnień z e-maila odpowiedź nie dotarła. 3 dni
    temu wysłałem reklamacje z żadaniem zwrotu 20 zł, naliczenia odsetek
    ustawowych oraz tytułem rekompensaty wygenerowanie bezpłatnego hasła
    potrzebnego do składania reklamacji przez telefon. Całość wysłałem ich
    bezpłatną kopertą, która była w pakiecie i w założeniu miała służyć do
    wycofania się z umowy zawieranej korespondencyjnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1