  • Data: 2010-01-05 23:02:46
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:
> [...]

    Płynność zapewniają mi oszczędności, które przewyższają
    kilku(dziesięcio)krotnie miesięczne wpływy. Nie wyobrażam sobie
    zarządzania finansami tak, żeby płynność mogła być zagrożona z powodu
    braku środków.
    Poza tym- taka płynność to może ważna dla przedsiębiorcy albo dla
    milionera, a nie skromnej osoby z podwójną średnią krajową... Bo co
    wydasz nadmiarowo w tym miesiącu i tak musisz oddać w następnym.

    Gwarancje bankowe- tutaj zgoda :) Zresztą sam wiele lat używałem KK też
    tłumacząc sobie, że w razie fraudu to nie moja kasa ginie. Brak
    jakichkolwiek fraudów oraz względne bezpieczeństwo spowodowane
    ustawianiem limitów autoryzacji nieco mnie uspokoiło.

    > A nie ich banki raczej?

    Wsio rawno. Zresztą- jak już pisałem, nie uważam KK za coś potwornie
    złego, ale w kontekście szeroko rozumianych faktów, trochę szacunku dla
    ludzi którzy świadomie nie chcą KK i korzystają z debetowych. Bo każdy
    chciałby "oszczędzić" i "żeby pieniądze pracowały" a jakoś 80% kończy w
    długach.

    --
    Michał