eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPocztowy - zmylkoobslugaRe: Pocztowy - zmylkoobsluga
  • Data: 2010-01-17 12:35:54
    Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > - nie ma zadnej rubryki na zawartych umowach o nazwie "numer" czy
    > "identyfikator" klienta.
    > - po wprowadzeniu numeru umowy (w porywie rozpaczy) jako numeru klienta w
    > pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane do
    > czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.


    haha, chcialem o tym napisac na grupie, tna w h. umowa jest podpisywana
    tylko w placowce
    baknu (na poczcie) wiec odrazu powinien byc dostep aktywny. (zgodnie z
    komunikate na stronie)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1