eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPocztowy - zmylkoobslugaRe: Pocztowy - zmylkoobsluga
  • Data: 2010-01-18 07:30:50
    Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Sty, 13:35, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
    > > - nie ma zadnej rubryki na zawartych umowach o nazwie "numer" czy
    > > "identyfikator" klienta.
    > > - po wprowadzeniu numeru umowy (w porywie rozpaczy) jako numeru klienta w
    > > pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane do
    > > czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.
    >
    > haha, chcialem o tym napisac na grupie, tna w h. umowa jest podpisywana
    > tylko w placowce
    > baknu (na poczcie) wiec odrazu powinien byc dostep aktywny. (zgodnie z
    > komunikate na stronie)

    Dzis o 6;30 wyslali maila o aktywacji (numer umowy kest numerem
    klienta).
    Co z tego, jak na koncie 0 zl - jeszcze sprawdze przed pierwsza sesja
    o 9-ej, czy pojawia sie pieniadze.
    jak widac, mimo ze dostep i konto to dwie rozne uslugi, to jakos na
    koncie nie zaksiegowano wplaty przez weekend :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1