  • Data: 2003-07-18 09:08:53
    Temat: Re: Podatek 'bankomatowy' ;)
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dodam jeszcze, ze w Irlandii opodatkowane juz sa torebki plastikowe
    > na zakupy (jednorazowki). Efekt - ludzie uzywaja "normalnych" toreb,
    > a ulice sa czyste :-)

    fakt, proponuję dorzucić z 250% akcyzy do paliwa, jakie powietrze będzie
    czyste.
    Drugą propozycją jest podatek od zużytych opon samochodowych, powiedzmy 150
    zł/ sztukę, a powietrze będzie jeszcze bardziej czyste!

    Mi przynajmniej się wydaje, że coś specjalnie tych toreb reklamowych to na
    ulicach jednak nie ma? Być może jestem ślepy i jest to tak oczywiste, ale
    nie specjalnie widzę zależność torba reklamowa - czystość ulic?? mylę się??

    Będąc w Irlandii zauważyłem, że faktycznie jest tam bardzo czysto, ale nie
    sądzę, aby podatek od reklamówek miał tutaj jakiś wyraźny wpływ! Myślę, że
    moje propozycje będą miały zdecydowany wpływ na czystość powietrza, więc
    może zacząć zbierać podpisy??

    Pozdrawiam,
    MK