  • Data: 2010-10-23 11:03:01
    Temat: Re: Podobno nic nie widać....
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Dlaczego w TVN-owskiej proTuskowej "Uwadze" nie pokazujš tego co wybadała
    > ABW ?.

    Na tym polega wolność słowa. Każdy mówi co chce. TVN mówi co chce i Ty
    mówisz co chcesz. TVN powstała po to by zarabiać pieniądze dla swoich
    właścicieli, a nie po to by Tobie było dobrze. Mimo to masz swobodny dostęp
    do wiarygodnych, Twoim zdaniem, źródeł. Mnie to odpowiada. Nie odpowiada mi
    to, że każdy słucha tylko tego czego Ty chcesz i uważasz za wiarygodne. Ja
    żyłem w czasach gdy biuro polityczne decydowało o tym co jest dobre do
    słuchania.