  • Data: 2010-10-23 23:06:25
    Temat: Re: Podobno nic nie widać....
    Od: "walter" <w...@t...wenus> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:i9ud75$ioh$1@usenet.news.interia.pl...

    > Dlaczego w TVN-owskiej proTuskowej "Uwadze" nie pokazujš tego co wybadała
    > ABW ?.
    >
    > Smoleńsk. Historia amatorskiego wideo
    > http://www.nczas.com/?height=768
    >
    > "[...] Równolegle œcišgnięty z internetu zapis nagrania trafił do
    > techników wykonujšcych zlecenia Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i
    > Agencji Wywiadu. W lipcu opracowali oni wstępnš wersję zapisu filmu, która
    > pokrywa się z tym, co odczytali specjaliœci z FBI...

    Zaciekawiło mnie to, ale wyglada po prostu na publicystyke.

    Piszesz "wybadała ABW" a cytujesz "techników wykonujacych zlecenia".
    Uzycie w tekście skrótu "ABW" ma cos udowodnić?

    Zarazem autor dla tych mądrzejszych ma zasłone, ze nic nie wie z ABW, bo to
    jacyś technicy wyk zlecenia (zewnetrzni) se paplali po pijaku pewnie.

    I gdzie opinia FBI???

    Jakieś linki do tych rzeczy, to bedzie zajebiste, a nie teoretyzowanie.