  • Data: 2010-10-23 13:51:23
    Temat: Re: Podobno nic nie widać....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie wiem czy ABW i Ty tego nie wiesz. Powiedziano Ci, że ABW i Ty
    >uwierzyłeś bo to dla Ciebie wiarygodne źródło informacji, a dla mnie nie.

    Wiem wiem ty ufasz głównmie GW,TVN-owi i RMF-owi w którym to główny ton
    nadają byli członkowie PZPR ....

    Leszek Miller: Zgodziłem się na ochronę, z BOR-em się nie dyskutuje
    http://www.rmf24.pl/opinie/wywiady/przesluchanie/new
    s-leszek-miller-zgodzilem-sie-na-ochrone-z-bor-em-si
    e,nId,303934

    "[...] Ja uważam, że w tym sporze między PO a PiS-em jednak więcej winy jest
    po stronie PiS-u. To się zaczęło od katastrofy pod Smoleńskiem, gdzie od
    razu pojawiła się teza, że nie jest to tragiczna katastrofa lotnicza, tylko
    zamach. I to jeszcze w dodatku z udziałem premiera Putina i premiera Tuska.
    To jest niedopuszczalne według mnie. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/