    From: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis elektroniczny a czeki
    Date: 5 Jan 2002 08:51:47 GMT

    Dnia Sat, 5 Jan 2002 09:42:49 +0100, Michal Kukula napisał(a):
    >sie zgodnie z karta wzorow podpisow, to oni to zrealizuja. Jesli dzien po
    >wejsciu w zycie ustawy o podpisie elektronicznym zrobie to emailem - powinni
    >to potraktowac tak samo. Ciekawe, czy banki (i inne instytucje) zdaja sobie
    >z tego sprawe...

    Pamietaj tylko, ze zeby Twoj podpis byl wazny, musisz uzyskac certyfikat od
    upowaznionej do tego instytucji. Ustawa okresla jakie warunki taka
    instytucja musi spelnic, aby uzyskac odpowiednie upowanienie. Nie wiem, czy
    jakakolwiek juz to ma.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/