  • Data: 2002-07-15 13:02:00
    Temat: Re: Podpis elektroniczny a prawo wekslowe
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> wrote in message
    news:agugeq$qd7$1@news.polbox.pl...
    > Wystarczała by, jak wspomniałem, dokładność sekundowa. A jak ktoś
    > chciałby _szybko_ wystawić 1000 sztuk, to mógłby przecież dopisać
    > na każdym kolejny numerek...

    Nie w tym kłopot. Założmy , że serwer do znakowania numeruje dokumenty lub
    jest wolny i podpisuje tylko 1 dokument na godzine. Wiec dwóch jednakowych
    weksli nie bedzie nigdy.
    Ale co ma zabezpieczyc tych bednych, którym ja wreczam TA SAMA kopie po
    kolei.
    Chyba , że jednak to będzie dokument imienny i niemożliwy do odstąpienia.
    Przy takich założeniach z kolei nie widze kłpotów.
    Vizvary