eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodwyzki oplat za konta w MultiBankuRe: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-onlin
    e.de!t-online.de!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!
    news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <7da5f$44251a8b$540ad61f$1598@news.chello.pl>
    <2...@n...onet.pl>
    Subject: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Date: Sat, 25 Mar 2006 14:35:25 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <b39f8$442546f1$540ad61f$10721@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 42
    NNTP-Posting-Host: 84.10.214.31 (84.10.214.31)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Mar 2006 14:34:41 +0100
    X-Trace: b39f8442546f1f1af73ba10721
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:381330
    [ ukryj nagłówki ]

    "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    news:26d3.000000f9.44253f2a@newsgate.onet.pl...
    >
    > Po prostu trzeba czytać to co się podpisuje. Jeżeli w umowie jest zapis że
    bank
    > nie ma obowiązku informowania o zmianie wysokości opłat, to nie będzie
    > informował. W imię czego mieli by to robić. Aby sprawić przyjemność
    klientowi ?

    A czy zapoznales sie w Umowa i Regulaminem w Multi? Chyba nie...

    3. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości Posiadacza
    MultiKonta w uzgodniony sposób, w tym za pośrednictwem multilinii, sieci
    Internet lub korespondencyjnie wraz z podaniem daty ich wejścia w życie.

    4. W przypadku zmiany "Taryfy prowizji i opłat bankowych MultiBanku", o
    której mowa w ust.3 Posiadacz MultiKonta może, w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania informacji, rozwiązać Umowę zgodnie z postanowieniami niniejszego
    Regulaminu.

    5. Jeżeli Posiadacz MultiKonta nie dokona wypowiedzenia w terminie 30 dni od
    dnia wysłania przez MultiBank informacji o zmianach, przyjmuje się, że
    Posiadacz Rachunku wyraża zgodę na zmiany. W takim wypadku zmiany te
    obowiązują od dnia ich wejścia w życie.


    > Oni go mają w " bardzo " głębokim poważaniu. Jest dobry tak długo jak
    długo
    > płaci lub trzyma środki na koncie. A niektórzy życzyli by sobie aby do
    > darmowego konta ( na którym najczęściej leży pare złotych na opłacenie
    > najbliższego ZUS-u ) jeszcze co jakiś czas dostać upominek od banku.
    Poważny
    > klient w poważnym banku jest poważnie traktowany. Ot i wszystko.
    >

    Coz, moze nie jestem 'powaznym klientem' ale skoro moj kontrahent nie
    traktuje mnie powaznie to ja tez nie mam zamiaru go rowniez traktowac
    powaznie i trace do niego zaufanie. Zwlaszcza, ze powierzam mu swoja ciezko
    zapracowana kase.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1