eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodwyzki oplat za konta w MultiBankuRe: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Date: 25 Mar 2006 15:36:34 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 60
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <b39f8$442546f1$540ad61f$10721@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1143297394 2120 213.180.130.18 (25 Mar 2006 14:36:34
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Mar 2006 14:36:34 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.22.58.190, 192.168.243.43
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:381341
    [ ukryj nagłówki ]

    > "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:26d3.000000f9.44253f2a@newsgate.onet.pl...
    > >
    > > Po prostu trzeba czytać to co się podpisuje. Jeżeli w umowie jest zapis że
    > bank
    > > nie ma obowiązku informowania o zmianie wysokości opłat, to nie będzie
    > > informował. W imię czego mieli by to robić. Aby sprawić przyjemność
    > klientowi ?
    >
    > A czy zapoznales sie w Umowa i Regulaminem w Multi? Chyba nie...
    >
    > 3. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości Posiadacza
    > MultiKonta w uzgodniony sposób, w tym za pośrednictwem multilinii, sieci
    > Internet lub korespondencyjnie wraz z podaniem daty ich wejścia w życie.
    >
    > 4. W przypadku zmiany "Taryfy prowizji i opłat bankowych MultiBanku", o
    > której mowa w ust.3 Posiadacz MultiKonta może, w terminie 14 dni od dnia
    > otrzymania informacji, rozwiązać Umowę zgodnie z postanowieniami niniejszego
    > Regulaminu.
    >
    > 5. Jeżeli Posiadacz MultiKonta nie dokona wypowiedzenia w terminie 30 dni od
    > dnia wysłania przez MultiBank informacji o zmianach, przyjmuje się, że
    > Posiadacz Rachunku wyraża zgodę na zmiany. W takim wypadku zmiany te
    > obowiązują od dnia ich wejścia w życie.
    >
    >
    > > Oni go mają w " bardzo " głębokim poważaniu.  Jest dobry tak długo jak
    > długo
    > > płaci lub trzyma środki na koncie. A niektórzy życzyli by sobie aby do
    > > darmowego konta ( na którym najczęściej leży pare złotych na opłacenie
    > > najbliższego ZUS-u ) jeszcze co jakiś czas dostać upominek od banku.
    > Poważny
    > > klient w poważnym banku jest poważnie traktowany. Ot i wszystko.
    > >
    >
    > Coz, moze nie jestem 'powaznym klientem' ale skoro moj kontrahent nie
    > traktuje mnie powaznie to ja tez nie mam zamiaru go rowniez traktowac
    > powaznie i trace do niego zaufanie. Zwlaszcza, ze powierzam mu swoja ciezko
    > zapracowana kase.
    >
    > MK
    Nie czytałem umowy multi gdyż nie mam ( chociaż raz już było blisko ) tam
    rachunku i na pewno nie będę miał. Ale jeżeli jest tak jak piszesz, a nie mam
    podstaw by wątpić, to pozostaje Ci zmienić bank. Gdyż sam doszedłeś do tego że
    nie traktują klienta poważnie. A kasę warto trzymać tam gdzie dobrze za to
    płacą. Ale bez przesady, dwa konta w zupełności wystarczają. Jedno dla lokaty
    a drugie do płatności i to według mnie jest optymalne rozwiązanie.
    Podpisując umowę o prowadzenie rachunku bankowego otrzymujesz od banku pewien (
    niezbyt duży na początku ) kredyt zaufania który rośnie z biegiem czasu. Ale
    jeżeli po kilku miesiącach ktoś zmienia bank na inny to znowu podpisuje umowę w
    której jest zgoda na sprawdzenie jego historii rachunku w innych bankach. I
    taki ktoś kto nigdzie miejsca nie zagrzał ma potem pretensje że nie traktują go
    poważnie. A na jakiej podstawie mieli by go poważnie traktować ? To jest tak
    jak w handlu. Stały klient dostaje rabaty, zniżki, upominki itp. A sporadyczny
    nawet kupujący za dużą kwotę niestety nie ma na to szans. Chyba że przyjdzie
    kolejny raz.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1