  • Data: 2009-03-25 00:59:41
    Temat: Re: Podwyzki w bankach, PKO BP rozwiazalo worek ...
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:c88c446a-36a1-4aad-a663-8fa550a3339a@37g2000yqp
    .googlegroups.com...

    > Kolega wybaczy, ale JA nie wiem co to znaczy "loss"! ;)

    Eeee... to juz marketing ;)

    > Ale potem ludzie zaczeliby rozumiec, ze splacanie w terminie przynosi
    > wymierne korzysci, a nizsze oprocentowanie zalezy tylko i wylacznie od
    > ich odpowiedzialnego postepowania, a nie np. od przynaleznosci do
    > okreslonej grupy zawodowej. I ze nie jest uznaniowe.

    Wczesniej UOKiK by nalozyl kilka kar, a w KNF wydal rekomendacje XYZ ;).

    > Ma tez calkiem sporo depozytow na 0.01% albo 0.1% na kontach
    > biezacych...

    Ale wierz mi, ze na takich rachunkach nie ma duzo kasy i przychody w nich
    pokrywaja koszty transakcyjne. Juz tak glupi ludzie to nie sa i przerzucaja
    kase na konta oszczednosciowe lub lokaty...

    > Rozumiem ze bank nie jest instytucja charytatywna, nie podoba mi sie
    > tylko to przerzucanie oplat na poczatek, "za rozpatrzenie wniosku",
    > "za przyznanie", "za ewentualna prawdopodobna szanse mozliwosci
    > uzycia" itp.

    > Wszelkie upfront sales charges nigdy na mnie nie robily dobrego
    > wrazenia.

    Oooo... czyzbys nie wykupil ubezpieczenia zdrowotnego, na zycie,
    majatkowego? Ciekawe skad te amerykanskie firmy ubezpieczeniowa maja tyle
    kasy ;).

    MK