  • Data: 2009-03-25 01:14:15
    Temat: Re: Podwyzki w bankach, PKO BP rozwiazalo worek ...
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar, 20:59, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Eeee... to juz marketing ;)

    Nie no, wiadomo, marketing to standard. "Jestem cudowny, najlepszy,
    wspanialy." :) Ale moj marketing ma poparcie w liczbach!

    > Ale wierz mi, ze na takich rachunkach nie ma duzo kasy i przychody w nich
    > pokrywaja koszty transakcyjne.

    A wlasnie, wlasnie, kolega z jakas instytucja finansowa profesjonalnie
    zwiazany, czy tak tylko z punktu widzenia szarego klienta banku
    popisuje sobie? :)

    > Oooo... czyzbys nie wykupil ubezpieczenia zdrowotnego, na zycie,
    > majatkowego? Ciekawe skad te amerykanskie firmy ubezpieczeniowa maja tyle
    > kasy ;).

    Testuje wlasnie nowe ubezpieczenie zdrowotne BEZ skladki z mojej
    kieszeni, za to z high deductible (przepraszam, ale nie mam pojecia
    jak to jest po polsku). Sprawdza sie swietnie dopoki nie choruje! :)

    I nie place za zadna linie kredytowa w zadnym rachunku! :)