  • Data: 2009-03-25 01:24:52
    Temat: Re: Podwyzki w bankach, PKO BP rozwiazalo worek ...
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:3d4e0bb0-15cb-495e-b749-596071e7be6c@v39g2000yq
    m.googlegroups.com...

    > A wlasnie, wlasnie, kolega z jakas instytucja finansowa profesjonalnie
    > zwiazany, czy tak tylko z punktu widzenia szarego klienta banku
    > popisuje sobie? :)

    Tu pisuje tylko jako klient i finansista (z wyksztalcenia). Staram sie
    oddzielac hobby, jakim jest pbb, od tego co robie zawodowo i mam nadzieje,
    ze mi sie udaje ;).

    > Testuje wlasnie nowe ubezpieczenie zdrowotne BEZ skladki z mojej
    > kieszeni, za to z high deductible (przepraszam, ale nie mam pojecia
    > jak to jest po polsku). Sprawdza sie swietnie dopoki nie choruje! :)

    "Udzial wlasny"? Znaczy, ze jak zachorujesz i trafisz do sapitala to
    otrzymasz w ramach ubezpieczenia rozpoznanie, a za reszte musisz sam placic?
    ;)

    > I nie place za zadna linie kredytowa w zadnym rachunku! :)

    Ja tez :)

    MK