  • Data: 2012-02-24 07:31:55
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: root <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 12:41:17 -0800 (PST), zbyszek napisał(a):

    > typowy bias analityków = trend trwa wiecznie. Takie przewidywanie nic
    > nie kosztuje, bo za 40 lat połowa analityków będzie na emeryturze, a
    > druga na tamtym świecie.
    > Demografia jest w miarę przewidywalna max 1 pokolenie. Ja pamiętam,
    > jak mnie w szkole uczono, że wkrótce będzie nas 42 mln...
    >
    > Z.

    To chyba były dawne czasy ;) Było nas przez chwilę ok 40 mln a potem ta
    liczba zaczęła spadać.
    Swoją drogą mamy już przykład upadłego państwa w którym stosunek
    pracujących do niepracujących wynosi prawie 1:1 a dokładnie 4.13:3.66. Tym
    państwem jest Szwajcaria. ...Włóczący się po śmietnikach szwajcarscy
    emeryci - to musi być naprawdę przykry widok ;/