    From: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Date: Fri, 24 Feb 2012 22:56:40 +0000 (UTC)

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem cię. Ja uwielbiam pasożytować na innych. Gdyby było
    referendum
    > w sprawie wieku emerytalnego oboma nogami i rękoma głosowałbym przeciw.
    Tego
    > nauczyłem się na giełdzie. Nie walczy się z trendem i trzeba najszybciej
    być
    > po prawidłowej stronie. Czyli na nasze to znaczy żeby przejść na
    utrzymanie
    > budżetu jak szybko się da. Wtedy przestaje się płacić podatki i żyje się z
    > pracy innych. Finito.

    Giełda nie ma nic wspólnego z pasożytnictwem, bo udział w tej zabawie jest
    całkowicie dobrowolny. Dla mnie pasożytniczy tryb życia prowadzą np.
    biurokraci i politycy, którzy zwyczajnie wymuszają od ludzi haracze
    wciskając kit o słusznych celach społecznych. W tym sensie nie chciałbym
    być na utrzymaniu budżetu, bo cierpiałbym na wyrzuty sumienia :-)
    O emeryturze w ogóle nie myślę. Zresztą wiesz, że jestem ogólnie
    niewierzący, więc nie wierzę w ... emerytury :-)
    Na razie żyję wyłącznie z giełdy i bardzo dobrze sobie radzę. Wolny rynek
    to dla mnie idealne środowisko. W ogóle to kocham wolność !!!

    pozdr.
    sys29