  • Data: 2012-02-25 16:06:16
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Te kwoty też chcę odzyskać. Nie za bardzo mi się widzi gdy moje
    > pieniądze są wyrzucane jak przy budowie korwety czy budowie stadionu
    > narodowego czy tez innych stadionów. Dla mnie jest jasne, że stadion
    > narodowy nie jest prywatny bo jest nieopłacalny. Jest deficytowy to jest
    > państwowy. Nie dbanie o własne pieniądze to nie dbanie o własne życie i
    > przejaw braku szacunku do samego siebie. Mnie to nie odpowiada.

    Nie rozumiem. Przecież popierałeś w ostatnich wyborach Palikota czyli jakby
    to nazwać "zbrojne ramię" Donka. A budowa stadionów finansowanch przez
    państwo (stadion dla ITI od "Hani naszej kochanej)" i organizacja EURO 2012
    to ostatni "hit transefowy" pookrągłostołowej ekipy (z której to Palikot się
    wywodzi) po którym społeczeństwo i rząd wiele sobie obiecuje (mamy jako kraj
    bardzo dużo zarobić na kibicach przyjeżdżających na mecze). Jak ty chcesz
    jednocześnie te "hity" popierać a z drugiej strony na nie utyskiwać ?.

    Kolejny przykład w którym to jesteś "za a nawet przeciw" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/