  • Data: 2012-03-09 09:11:04
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL wrote:

    > Jan Werbinski <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >

    > Moim zdaniem trzeba zlikwidować obowiązek ubezpieczenia się w ZUS i
    > problem sam się rozwiąże. Emerytom wypłacać świadczenia z prywatyzacji.
    > Jak będzie mało, to wypłacać mniej. To nie moja wina, że oni nie byli
    > zapobiegliwi i nie zaoszczędzili sobie na emeryturę. Obciążanie obecnych
    > pokoleń za ich niezaradność jest nieuczciwe.

    > Albert Einstein powiedział kiedyś, że dwie rzeczy są nieskończone:
    > wszechświat i głupota ludzka. Swoim bezmyślnym wpisem potwierdziłeś, że
    > Einstein miał rację. Oczywiście jeśli to jest Twój prawdziwy punkt
> [...]
    Zupełnie nie dyskutujesz z poglądem. Skupiasz się na osobie dyskutanta i
    próbujesz go opisać. Jest głupi, chodzi w krótkich spodenkach, głosuje na
    UPR i inne. Nie interesuje cie co mówi tylko kto mówi.
    Nie pisał nawet o likwidacji ZUS tylko o zniesieniu obowiązku korzystania z
    jego usług.
    Oczywiście zniesienie takiego obowiązku zatrzyma strumień pieniędzy od
    okradanych do złodziei. Wyraźnie jesteś przeciw takiemu działaniu. Ja też.
    Wszystko sobie ustawiłem tak by na mnie też spadła manna. Też wszystkim
    powtarzam, że niemożliwe jest życie bez obowiązkowego ZUS. Na pytanie jak
    ludzie żyli wcześniej, odpowiadam, że umierali z chorób i głodu w
    przydrożnych rowach. I zaraz zadaję pytanie. "Czy Ty też chcesz umrzeć z
    głodu w mokrym rowie cały owrzodzony i ociekający ropą gdy w pobliskiej
    willi kapitaliści kąpią się w szampanie i obrzucają kawiorem?" Nie spotkałem
    takiego kto by chciał. Wszyscy są za tym by ZUS był obowiązkowy.