  • Data: 2009-05-16 22:46:32
    Temat: Re: Podziekujcie wspanialemu Donaldino
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogles przebic Zyda dajac zlotowke wiecej i stocznia bylaby twoja.
    > Teraz nie miaucz.

    Sorry, ale ta argumentacja jest na żenującym poziomie. Pracując na
    etacie nie mam szans na zarobienie takich pieniędzy, żeby dać złotówkę
    więcej i dobrze o tym wiesz.

    Pokuszę się jednak o argumentację na podobnie niskim poziomie.

    Mogliście nie wkurzać Hitlera, to byście nie mieli holokaustu. Sami
    sobie byliście winni. Teraz nie miauczcie.

    J.