    From: "Darek" <d...@w...info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
    Date: Thu, 22 Nov 2007 20:16:16 +0100

    Tak sobie czytam wypowiedzi apropos Polbanku i co mi się nasuwa...

    Otóż zawsze są jakieś "ale" i problemy...
    Zważmy na to że jest to stosunkowo młody bank w Polsce i błagam nie mówcie
    że to wszystko przez to że to grecki bank itp. W grecji są zupełnie inne
    systemy, w Polsce inne. Kto inny tworzył grecki system Eurobanku EFG a w
    Polsce kto inny.
    Najlepsze jest to że "Ojcem" polskiej informatyzacji Polbanku była osoba,
    która stworzyła od początku INteligo i która zajmowała się systemem Banku
    BPH.
    Jak widać nie do końca udał się projekt systemu w Polbanku, być może to
    wpływ Greków i ich ograniczenia.

    Ja mam konto w Polbanku i narazie nie narzekam, konto za darmo, karta
    również.
    Mam nadzieję, że z czasem wszystko będzie szło w dobrym kierunku tak jak to
    idzie teraz.

    Nie wiem czy pamiętacie początki w Polbanku, system internetowy działał 2
    może 3 dni w tygodniu, reszta to awarię, teraz awaria zdarza się raz na
    jakiś czas.

    Co do obsługi w oddziałach to pls nie mówcie że jest fatalna bo i tak jest o
    niebo lepsza niż w innych bankach. Praca z klientami jest ciężka i
    uwierzcie, że pracownicy naprawdę się starają ale połowa ludzi idzie do
    doradców z nastawieniem fatalnym, wiecznie niezadowoleni, robiący awantury
    itp.
    Pamiętajmy żeby traktować pracowników banków jak sami chcielibyśmy być
    traktowani.
    Ja pracowałem w banku i teraz idąc do banku wiem że można wszystko załatwić
    wystarczy tylko z kulturą i uśmiechem na twarzy o coś poprosić.
    Każdy z nas "zlał" by klienta z góry na dół jakby ten przyszedł i od drzwi
    był chamem.
    Wiem ktoś powie, nasz klient nasz Pan ale w bankach też pracują ludzie z
    uczuciami.

    Fakt zdarza się, że jakiś doradca (nie tylko w Polbanku) nie ma odpowiedniej
    wiedzy (może nowy pracownik) ale nie upoważnia nas to do tego żeby się na
    nim wyżywać.
    Przecież idac z problemem chcemy go rozwiazac, a jesli akurat pracownik nie
    potrafi go rozwiazac ww danej chwili to mozemy mu przeciez powiedziec z
    usmiechem: w porządku, proszę się dowiedzieć co i jak rozwiązać i proszę się
    ze mną skontaktować, będę wdzięczny za szybkie rozwiązanie. Napewno taki
    pracownik stanie na głowie i rozwiąże problem, bo poczuje się potrzebny, nie
    będzie złem koniecznym i nasz problem przestanie byc problemem.

    I nie dziwcie się jak przychodzicie z pretensjami do pracowwnika i od razu
    opieprzacie go z góry że nic wam nie załatwi. Taki pracownik od razu
    pomysli, taki jestes gnojek, to sie wypachaj i albo skieruje nas na
    infolinie albo oleje.

    pozdrawiam i proszę o więcej zrozumienia dla ludzi :)
    odpowiednie podejście naprawdę dużo daje.