-
Data: 2007-11-22 19:16:16
Temat: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
Od: "Darek" <d...@w...info> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tak sobie czytam wypowiedzi apropos Polbanku i co mi się nasuwa...
Otóż zawsze są jakieś "ale" i problemy...
Zważmy na to że jest to stosunkowo młody bank w Polsce i błagam nie mówcie
że to wszystko przez to że to grecki bank itp. W grecji są zupełnie inne
systemy, w Polsce inne. Kto inny tworzył grecki system Eurobanku EFG a w
Polsce kto inny.
Najlepsze jest to że "Ojcem" polskiej informatyzacji Polbanku była osoba,
która stworzyła od początku INteligo i która zajmowała się systemem Banku
BPH.
Jak widać nie do końca udał się projekt systemu w Polbanku, być może to
wpływ Greków i ich ograniczenia.
Ja mam konto w Polbanku i narazie nie narzekam, konto za darmo, karta
również.
Mam nadzieję, że z czasem wszystko będzie szło w dobrym kierunku tak jak to
idzie teraz.
Nie wiem czy pamiętacie początki w Polbanku, system internetowy działał 2
może 3 dni w tygodniu, reszta to awarię, teraz awaria zdarza się raz na
jakiś czas.
Co do obsługi w oddziałach to pls nie mówcie że jest fatalna bo i tak jest o
niebo lepsza niż w innych bankach. Praca z klientami jest ciężka i
uwierzcie, że pracownicy naprawdę się starają ale połowa ludzi idzie do
doradców z nastawieniem fatalnym, wiecznie niezadowoleni, robiący awantury
itp.
Pamiętajmy żeby traktować pracowników banków jak sami chcielibyśmy być
traktowani.
Ja pracowałem w banku i teraz idąc do banku wiem że można wszystko załatwić
wystarczy tylko z kulturą i uśmiechem na twarzy o coś poprosić.
Każdy z nas "zlał" by klienta z góry na dół jakby ten przyszedł i od drzwi
był chamem.
Wiem ktoś powie, nasz klient nasz Pan ale w bankach też pracują ludzie z
uczuciami.
Fakt zdarza się, że jakiś doradca (nie tylko w Polbanku) nie ma odpowiedniej
wiedzy (może nowy pracownik) ale nie upoważnia nas to do tego żeby się na
nim wyżywać.
Przecież idac z problemem chcemy go rozwiazac, a jesli akurat pracownik nie
potrafi go rozwiazac ww danej chwili to mozemy mu przeciez powiedziec z
usmiechem: w porządku, proszę się dowiedzieć co i jak rozwiązać i proszę się
ze mną skontaktować, będę wdzięczny za szybkie rozwiązanie. Napewno taki
pracownik stanie na głowie i rozwiąże problem, bo poczuje się potrzebny, nie
będzie złem koniecznym i nasz problem przestanie byc problemem.
I nie dziwcie się jak przychodzicie z pretensjami do pracowwnika i od razu
opieprzacie go z góry że nic wam nie załatwi. Taki pracownik od razu
pomysli, taki jestes gnojek, to sie wypachaj i albo skieruje nas na
infolinie albo oleje.
pozdrawiam i proszę o więcej zrozumienia dla ludzi :)
odpowiednie podejście naprawdę dużo daje.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.07 16:46 MarcinD
- 13.12.07 21:29 krzysztofsf
- 14.12.07 09:05 mar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego