-
Data: 2007-11-22 19:16:16
Temat: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
Od: "Darek" <d...@w...info> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tak sobie czytam wypowiedzi apropos Polbanku i co mi się nasuwa...
Otóż zawsze są jakieś "ale" i problemy...
Zważmy na to że jest to stosunkowo młody bank w Polsce i błagam nie mówcie
że to wszystko przez to że to grecki bank itp. W grecji są zupełnie inne
systemy, w Polsce inne. Kto inny tworzył grecki system Eurobanku EFG a w
Polsce kto inny.
Najlepsze jest to że "Ojcem" polskiej informatyzacji Polbanku była osoba,
która stworzyła od początku INteligo i która zajmowała się systemem Banku
BPH.
Jak widać nie do końca udał się projekt systemu w Polbanku, być może to
wpływ Greków i ich ograniczenia.
Ja mam konto w Polbanku i narazie nie narzekam, konto za darmo, karta
również.
Mam nadzieję, że z czasem wszystko będzie szło w dobrym kierunku tak jak to
idzie teraz.
Nie wiem czy pamiętacie początki w Polbanku, system internetowy działał 2
może 3 dni w tygodniu, reszta to awarię, teraz awaria zdarza się raz na
jakiś czas.
Co do obsługi w oddziałach to pls nie mówcie że jest fatalna bo i tak jest o
niebo lepsza niż w innych bankach. Praca z klientami jest ciężka i
uwierzcie, że pracownicy naprawdę się starają ale połowa ludzi idzie do
doradców z nastawieniem fatalnym, wiecznie niezadowoleni, robiący awantury
itp.
Pamiętajmy żeby traktować pracowników banków jak sami chcielibyśmy być
traktowani.
Ja pracowałem w banku i teraz idąc do banku wiem że można wszystko załatwić
wystarczy tylko z kulturą i uśmiechem na twarzy o coś poprosić.
Każdy z nas "zlał" by klienta z góry na dół jakby ten przyszedł i od drzwi
był chamem.
Wiem ktoś powie, nasz klient nasz Pan ale w bankach też pracują ludzie z
uczuciami.
Fakt zdarza się, że jakiś doradca (nie tylko w Polbanku) nie ma odpowiedniej
wiedzy (może nowy pracownik) ale nie upoważnia nas to do tego żeby się na
nim wyżywać.
Przecież idac z problemem chcemy go rozwiazac, a jesli akurat pracownik nie
potrafi go rozwiazac ww danej chwili to mozemy mu przeciez powiedziec z
usmiechem: w porządku, proszę się dowiedzieć co i jak rozwiązać i proszę się
ze mną skontaktować, będę wdzięczny za szybkie rozwiązanie. Napewno taki
pracownik stanie na głowie i rozwiąże problem, bo poczuje się potrzebny, nie
będzie złem koniecznym i nasz problem przestanie byc problemem.
I nie dziwcie się jak przychodzicie z pretensjami do pracowwnika i od razu
opieprzacie go z góry że nic wam nie załatwi. Taki pracownik od razu
pomysli, taki jestes gnojek, to sie wypachaj i albo skieruje nas na
infolinie albo oleje.
pozdrawiam i proszę o więcej zrozumienia dla ludzi :)
odpowiednie podejście naprawdę dużo daje.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.07 16:46 MarcinD
- 13.12.07 21:29 krzysztofsf
- 14.12.07 09:05 mar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
Najnowsze wątki
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys