-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!d27g2000prf.googlegroups.co
m!not-for-mail
From: MarcinD <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
Date: Thu, 13 Dec 2007 08:46:06 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 39
Message-ID: <b...@d...googlegroups.com>
References: <3...@l...googlegroups.com>
<fhuiai$92m$1@inews.gazeta.pl> <fhukbg$h07$1@inews.gazeta.pl>
<fi4ki6$m81$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.13.239.90
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1197564366 16098 127.0.0.1 (13 Dec 2007 16:46:06 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Dec 2007 16:46:06 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: d27g2000prf.googlegroups.com; posting-host=83.13.239.90;
posting-account=Wf-Y3AoAAACspZkA6CJLCf-_MkMqnQ_i
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.11)
Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:432426
[ ukryj nagłówki ]Co Ty wypisujesz??
System internetowy nie tyle toporny co totalnie prymitywny - mam u
nich konto od miesiąca i jeszcze w tym miesiącu zamierzam zamknąć.
Nigdy więcej Polbanku.
Do tej pory miałem w BPH - ale mnie przenieśli do tego bydła - więc
się postanowiłem wynieść.
Co do obsługi - nie ważne czy klient to wymagający cham czy potulny i
kulturalny. Każdy zasługuje na taką samą obsługę. I gwarantuję Ci że z
każdego klienta można zrobić potulnego baranka. W Polbanku pracują
matołki.
Sto razy lepszy jest klient który Cię zjedzie - nawet po chamsku ale
powie o co mu chodzi, niż kulturalny i miły - który po prostu
przychodzi i zamyka konto - przy pierwszym wiesz co poprawić a
drugiego po prostu tracisz. Wiem co pisze bo sam jestem pracownikiem
banku. Ja osobiście 75% z nich nie pozwolił bym usiąść na obsłudze. Są
to osoby nie przygotowane do obsługi - zwłaszcza do obsługi czegoś co
nie działa.
Ale szacunek i współczucie należy się ich infolinii. Przy takiej
obsłudze w oddziałach i tak działającej bankowości internetowej (tzn.
niedziałającej i prymitywnej) to rzeczywiście trzeba mieć samozaparcie
(albo rewelacyjne zarobki) żeby tam pracować. Sam w ciągu tygodnia
zjechałem ich z 10 razy - ale to moje pieniądze i mam prawo do nich
mieć dostęp.
Każdemu odradzam Polbank. Teraz wiem że lepiej płacić i mieć dostęp do
konta niż nie płacić i nie mieć. Powinni zmienić nazwę na Poldramat.
Nigdy więcej Polbanku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.07 21:29 krzysztofsf
- 14.12.07 09:05 mar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
Najnowsze wątki
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys