    From: MarcinD <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
    Date: Thu, 13 Dec 2007 08:46:06 -0800 (PST)

    Co Ty wypisujesz??
    System internetowy nie tyle toporny co totalnie prymitywny - mam u
    nich konto od miesiąca i jeszcze w tym miesiącu zamierzam zamknąć.
    Nigdy więcej Polbanku.
    Do tej pory miałem w BPH - ale mnie przenieśli do tego bydła - więc
    się postanowiłem wynieść.

    Co do obsługi - nie ważne czy klient to wymagający cham czy potulny i
    kulturalny. Każdy zasługuje na taką samą obsługę. I gwarantuję Ci że z
    każdego klienta można zrobić potulnego baranka. W Polbanku pracują
    matołki.

    Sto razy lepszy jest klient który Cię zjedzie - nawet po chamsku ale
    powie o co mu chodzi, niż kulturalny i miły - który po prostu
    przychodzi i zamyka konto - przy pierwszym wiesz co poprawić a
    drugiego po prostu tracisz. Wiem co pisze bo sam jestem pracownikiem
    banku. Ja osobiście 75% z nich nie pozwolił bym usiąść na obsłudze. Są
    to osoby nie przygotowane do obsługi - zwłaszcza do obsługi czegoś co
    nie działa.

    Ale szacunek i współczucie należy się ich infolinii. Przy takiej
    obsłudze w oddziałach i tak działającej bankowości internetowej (tzn.
    niedziałającej i prymitywnej) to rzeczywiście trzeba mieć samozaparcie
    (albo rewelacyjne zarobki) żeby tam pracować. Sam w ciągu tygodnia
    zjechałem ich z 10 razy - ale to moje pieniądze i mam prawo do nich
    mieć dostęp.

    Każdemu odradzam Polbank. Teraz wiem że lepiej płacić i mieć dostęp do
    konta niż nie płacić i nie mieć. Powinni zmienić nazwę na Poldramat.

    Nigdy więcej Polbanku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!