  • Data: 2008-01-14 19:31:22
    Temat: Re: Polbank 5,5% na KO
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "Zephyr" fmgcm5$b6n$...@n...onet.pl

    > tu http://www.polbankefg.pl/p4_2_1_4.html napisali: przelewy przez bankowość
    > internetową Polbank24 - 0 zł, a w tabeli opłat i prowizji jest 4 zł, to jak
    > to jest? jak zwykle nikt nie sprawdza co napisał... a Pani w szkole mówiła,
    > przed oddaniem dyktanda sprawdź 2 razy...

    IMO jest tak:

    -- z gotówkowego w Polskę jest za free
    -- z oszczędzającego w Polskę jest za 4 złote
    -- z gotówkowego na oszczędzające i z oszczędzającego na
    gotówkowe jest za free i zazwyczaj są realizowane od ręki

    Mnie to odpowiada. Jeśli na gotówkowym nie mam zera, to znaczy,
    że coś jest źle. (na przykład wrócił przelew)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/